Automatisering van uw website

Zoals eerder beschreven bij webwinkel kunt u bijna alle processen die bij de bedrijfsvoering van een winkel komen kijken automatiseren. U kunt het beste beoordelen of u uw facturen en herinneringen automatisch wilt laten afdrukken, of u automatisch nieuwe bestellingen wilt doen, of dat u uw bestellingen een keer per dag wilt laten doorsturen aan uw transporteur. Als u wilt weten wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen, neem dan contact met ons op. U kunt door gebruik van het KMT nog veel meer tijd besparen, bijvoorbeeld door personeelsplanning, vacatures, database koppelingen, e-mail, nieuwsbrieven en documenten die automatisch in uw huisstijl worden gezet.

Personeelsplanning online

Nee, u kunt uw werknemers niet automatiseren. Wel kunt u uw personeelsplanning sneller maken. U kunt uw personeel inplannen aan de hand van gebeurtenissen in uw agenda. Komt er bijvoorbeeld een grote groep eten of krijgt u een grote levering binnen, dan laat het KMT uw agenda en het personeel dat beschikbaar is in een duidelijk overzicht zien. U kunt werknemers inplannen, simpel door er op te klikken en uw personeel krijgt vervolgens een email of zij kunnen bevestigen of zij kunnen werken. U kunt nu in een overzicht zien, wie er werkt, hoelang, en of zij al bevestigd hebben dat zij komen werken. U kunt ook simpel zien, welke personeelsleden er eventueel ook beschikbaar zijn op die tijd. Kortom, als u uw personeel vaak flexibel inzet is de personeelsplanningsmodule van het KMT een uitkomst.

Vacatures

Vacaturebeheer van KMT biedt u online solliciteren en een presentatie geheel in stijl met de rest van de site. Ook kunt u de administratie van vacatures oop een professionele manier bijhouden met vacaturebeheer van het KMT. U kunt vacatures plaatsen en inzien wie er op hebben gereageerd. Sollicitanten hebben de mogelijkheid bij het reageren een CV mee te sturen. U kunt ook de geschiedenis inzien van uw vacatures en sollicitaties. 

Werving en Selectie

Met de tool Weving en Selectie kunnen profielen van werknemers en werkgevers op een eenvoudige manier aan elkaar worden gekoppeld. De werkgever vult online een profiel in van een positie die vervuld moet worden. Via de module Werving en Selectie van Kingsquare worden vervolgens automatisch profielen van kandidaten gevonden. U kunt kiezen of u deze profielen direct aan de werkgever wilt tonen of dat u bijvoorbeeld zelf een voorselectie wilt doen.

Deze tool is vanzelfsprekend erg bruikbaar voor werving- en selectiebureaus, maar kan op vele verschillende manieren ingezet worden.

Koppeling met een database online

Kingsquare kan informatie uit een database koppelen aan uw website. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld gegevens inzien uit uw database, die wij voor u koppelen aan het KMT. Ook kunnen gegevens uit een database automatisch op uw website geplaatst worden. Voor Cultuur Utrecht heeft Kingsquare bijvoorbeeld een koppeling gemaakt met de G!DS database. Dit zorgt ervoor dat alle nieuwe activiteiten en evenementen in de provincie Utrecht automatisch op de website van Cultuur Utrecht terechtkomen. Bezoekers van de website kunnen ook heel makkelijk zoeken binnen de website, bijvoorbeeld op muziek, theater, op plaatsnaam of op toegankelijkheid voor gehandicapten.

E-mail nieuwsbrieven

Het versturen van e-mails kan een effectieve manier zijn om uw doelgroep te benaderen. Het KMT biedt met de e-mail module de mogelijkheid alle mensen op een mailinglijst in één keer een e-mail te sturen. U kunt de effectiviteit van uw mailing verhogen, door gebruik te maken van gepersonaliseerde e-mails. Aan- en afmelden van de mailinglijst vindt plaats op uw eigen site en is volledig geautomatiseerd. 

Alle documenten in uw huisstijl

Met deze module worden alle PDF-documenten geheel conform uw huisstijl gemaakt. U kunt hierbij denken aan de facturen, herinneringen en pakbonnen uit de financiële module, maar ook aan PDF-documenten voor bijvoorbeeld offertes of standaardbrieven.

Interesse?

Als u wilt weten wat Kingsquare voor u kan betekenen, neem dan contact met ons op via 0251 229344 of mail ons. Wij denken met u mee en zoeken samen naar een website die u tijd bespaart, makkelijk aan te vullen is en goed werkt.

Neem contact op >>

Formulieren

U kunt de interactie met uw bezoekers verbeteren door het gebruik van formulieren. Deze formulieren kunt u zelf eenvoudig aanmaken vanuit het paginabeheer. U ontvangt automatisch de ingevulde formulieren per e-mail, maar kunt deze ook als Excel-bestand uit het systeem opvragen. Bezoekers kunnen zo bijvoorbeeld een vraag stellen of opmerkingen en bedankjes achter laten.

Automatisch het nieuws aanvullen bij Cultuur Utrecht

Voor Cultuur Utrecht heeft Kingsquare bijvoorbeeld een koppeling gemaakt met de G!ds database. Dit zorgt er voor dat alle nieuwe activiteiten en evenementen in de provincie Utrecht automatisch op de website van Cultuur Utrecht terechtkomen. Bezoekers van de website kunnen ook heel makkelijk zoeken binnen de website, bijvoorbeeld op muziek, theater, op plaatsnaam of op toegankelijkheid voor gehandicapten.

Boeren in Brabant werk uit handen nemen

De website van de stichting Maashorstboeren neemt de betrokkenen erg veel werk uit handen. De transporteur wordt automatisch ingeschakeld, de facturen worden automatisch verstuurd en geadministreerd en de aarbeien of aardappelen vinden bijna als vanzelf de weg naar de restaurants in de Maashorst, die met verse locale producten kunnen koken.