De Heische Hoeve

Dennis Hurkmans, oprichter De Heische Hoeve

De Heische Hoeve organiseert vergaderingen, trainingen en bedrijfsuitjes. Op de website van de Heische Hoeve kunnen bezoekers arrangementen boeken, offertes aanvragen en referenties bekijken. Dennis Hurkmans is de oprichter van vergadercentrum de Heische Hoeve, hij is met een technische vraag bij Kingsquare terecht gekomen. Dennis: “Ik ben bij Kingsquare gekomen via 2Fast, waar ik in 2004 online een offerte aan heb gevraagd. Ik kreeg meteen een een e-mail terug met daarin een pdf-offerte, en dat terwijl het 2 uur 's-nachts was. Vervolgens heb ik 2fast gebeld en gevraagd hoe ik aan zo'n programma kom waarmee deze offertes automatisch kunnen worden verstuurd.”

Website

De eerste opdracht die de Heische Hoeve aan Kingsquare gaf was een website met online boekingsmodule. De website Heische HoeveHeische Hoeve is uniek omdat zij een van de eersten zijn waarbij klanten direct hun evenement of vergadering online kunnen boeken, reserveren en vastleggen. Dennis was en is zeer tevreden over de samenwerking met Kingsquare. Dennis; “Het is prettig samenwerken met Kingsquare, ze zijn klantgericht, ze werken met korte lijnen en ze zijn snel”. Na deze eerste website met boekingsmodule zouden vele nieuwe applicaties en vernieuwingen volgen in samenwerking met Kingsquare.

Alle bedrijfsprocessen online

De Heische Hoeve doet alles online”, aldus Dennis, “we houden niet van drukwerk, ik heb een hekel aan post-its en online werken is veel sneller”. De Heische Hoeve beheert haar agenda online, maakt de personeelsplanning online, de rekeningen en offertes worden digitaal verstuurd, enzovoorts. Dit maakt dat de relevante informatie voor alle medewerkers en bezoekers te bekijken is. “Het grootste voordeel van de website is dat de voorkant en de achterkant gelijk aan elkaar zijn, het werkt-real-time”. Bij de Heische Hoeve komt een dubbele boeking niet voor, want de agenda website offerte automatiseringdie de klant ziet op de website is dezelfde agenda die de medewerkers gebruiken om boekingen in op te slaan. Daarbij komen bijna alle klanten bij de Heische Hoeve binnen via de website. “100% Van mijn Business komt via het internet. En als dat niet zo is komen de klanten via mond tot mond reclame van mensen die eerst via internet hebben geboekt.”; zegt Dennis.

Service bij storingen

Sinds De Heische Hoeve in 2004 bij Kingsquare kwam is er veel veranderd. Er is meer personeel bij Kingsquare komen werken en we hebben meer klanten gekregen. De technische service van Kingsquare werkt nu met een servicedesk en tickets, waarin klanten een technische vraag kunnen opgeven. Hierin is zowel voor de klant als voor de medewerkers van Kingsquare alle technische geschiedenis na te lezen. Dennis: “In het begin was het even wennen met die tickets, maar het werkt wel prettig, het is goed dat iedereen na kan lezen welke technische vragen er precies besproken zijn”.

Alles is mogelijk

Het belangrijkste vindt Dennis dat bij Kingsquare alles kan: “Bij Kingsquare is alles mogelijk, alles kan. Het zijn geen professionele website Heische Hoevevaste pakketten die je moet kopen, ze kunnen de modules voor je op maat maken.” Kingsquare weet dat online in principe alles kan en berekent het aantal uur dat een programmeur bezig zou zijn met het maken van een bepaalde functie of applicatie. Dennis: “Het is vervolgens aan mij of ik het dat geld waard vind, maar waar het om gaat is dat niets onmogelijk is”.

Contact met Kingsquare

Als u wilt weten wat Kingsquare voor u kan betekenen, neem dan contact met ons op via 0251-229344 of mail ons. Wij denken met u mee en zoeken samen naar een website die u tijd bespaart, makkelijk aan te vullen is en goed werkt. Kingsquare houdt kantoor in Beverwijk, makkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer vanuit de Randstad.