Webwinkel Mirols.com

Merel Hamers, eigenaresse van Mirols.com

Mirols.com is een kleurrijke kinderkledingwinkel online. De webwinkel bedient een internationale markt met onder andere klanten uit Amerika, Duitsland, Australië maar ook uit Oman en Argentinië. Het sterke punt van Mirols is het aanbod van exclusieve Nederlandse merken, daarnaast heeft Mirols een eigen merk; Oopsy Daisy Baby. De webwinkel van Merel is begonnen als verkoop via E-bay, waarna er een 'echte' stenen winkel kwam, en nu eindelijk een geheel eigen website. Merel: “De droom van Mirols.com is om wereldwijd kinderkleding te gaan verkopen en een groot beroemd bedrijf te worden”

Mirols.com en Kingsquare

Mirols is gevestigd in Wijk aan Zee, Noord-Holland en kende Kingsquare via vrienden. De website van Mirols werd ontworpen door Dunes Multimedia, een bedrijf dat ook in Wijk aan Zee is gevestigd en al jarenlang een vaste partner is van Kingsquare. Merel: “Kingsquare was de enige die naar mijn tevredenheid een koppeling kon maken naar mijn eigen winkel en Ebay, en waarbij ik dezelfde functionaliteiten en voordelen kon behouden die ik bij Ebay had". De website van Mirols is in meerdere talen te bekijken. Ook heeft Mirols.com een optie voor meerdere valuta en zijn er internationale aspecten toegevoegd in het bestelproces zoals de mogelijkheid tot het invoeren van een internationaal adres. “Een standaard oplossing had voor mij niet gewerkt”: aldus Merel.

Alles in de huisstijl van Mirols.com

Het was voor het bedrijf van Merel Hamers vooral belangrijk dat er een website kwam die geheel in de stijl van de winkel is. Na het aanpassen van de winkel via Ebay is nu de gehele winkel in de huisstijl van Mirols, tot de winkelwagen en de betaling met iDEAL, Paypal en creditcard aan toe. Ook wilde Merel de voorraden van haar webwinkel afstemmen met de winkelvoorraad en de artikelen die te koop staan op Ebay. Op deze manier kan Mirols in de toekomst drie verkoopkanalen afstemmen in een systeem voor productbeheer. Merel heeft in overleg met Dunes Multimedia de opzet gemaakt voor de webwinkel en is daarna met Kingsquare aan de slag gegaan om te overleggen hoe dit technisch gerealiseerd kan worden.

De voordelen van een eigen website

“Ik vind het zeer fijn dat ik alles zelf aan kan passen”, zegt Merel, ”via de achterkant van de website kan ik zeer snel een productpresentatie van een nieuw product online zetten”. Een van de sterke punten van Mirols.com zijn de foto's van de kleding en de manier waarop de producten gepresenteerd worden. Merel kan nu in eigen beheer nieuwe producten online zetten en deze koppelen aan bijpassende producten, waardoor de klant meerdere bij elkaar passende producten kan bekijken.

De website blijft zich ontwikkelen

Bij de start van de website is er zeer intensief contact geweest tussen Mirols.com en Kingsquare. Merel: “In het begin heb ik Kingsquare heel veel aan de telefoon gehad, veel van de problemen waren snel opgelost, maar natuurlijk zijn er ook obstakels aan een internationale online kledingwinkel die nieuw waren voor het internetbureau”. Het mooie van de website is dat deze kan groeien, de toekomst ligt dan ook open voor Mirols.com. Merel: “Je kan het zo uitgebreid maken als je zelf wilt. Online kan alles”.

Mirols.com Webwinkel

Mirols.comMirols.com is een webwinkel die gebouwd is door Kingsquare en gebruikt maakt van het KMT. Hierdoor werkt de webwinkel sneller, makkelijker en veiliger. Kijk bij cases voor meer voorbeelden van Kingsquare webwinkels.

Contact met Kingsquare

Als u wilt weten wat Kingsquare voor u kan betekenen, neem dan contact met ons op via 0251-229344 of mail ons. Wij denken met u mee en zoeken samen naar een website die u tijd bespaart, makkelijk aan te vullen is en goed werkt. Kingsquare houdt kantoor in Beverwijk, makkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer vanuit de Randstad.