Support online

Door het dynamische karakter van het KMT, maakt Kingsquare ook gebruik van een dynamisch medium voor de handleiding en handige tips: de Handleiding WiKi. Binnen de WiKi heeft u als gebruiker van het KMT zélf de mogelijkheid om nieuwe tips, handleidingen en andere uitbreidingen aan te brengen. Zo kunt u zélf bijdragen aan de handigheidjes binnen het KMT.

Om u nóg beter van dienst te zijn bij het ondersteunen op afstand is sinds kort een speciale applicatie geïntegreerd in het KMT: KMT support applicatie. Middels deze applicatie is het mogelijk voor een support medewerker rechtstreeks bij u op úw PC mee te kijken wat u doet. Deze geheel gratis en veilige methode geeft Kingsquare de mogelijkheid om zonder lange discussies direct tot het probleem of vraagstuk te komen. Deze applicatie is hier te downloaden voor gebruik of rechtstreeks vanuit het KMT te raadplegen binnen het servicedesk. (Klik hier voor de Mac versie)

Mocht u vragen hebben die niet beantwoord worden door de handleiding, plaats dan een ticket. Dit kunt u doen door naar de Servicedesk te gaan, deze zit rechtsboven in uw scherm.

Als u direct met een medewerker wilt spreken kunt u tijdens kantooruren bellen met nummer 0251 229344. Buiten kantooruren kunt u altijd bij ons terecht via de e-mail: helpdesk@kingsquare.nl.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van Kingsquare en de nieuwste ontwikkelingen bij Kingsquare? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!

Voer hieronder uw gegevens in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief

Gewijzigde openingstijden

Gedurende de feestdagen zijn er gewijzigde openingstijden. In de periode van 25 december t/m 2 januari 2015 is Kingsquare gesloten. 

Voor urgente vragen kunt u terecht bij ons noodnummer.